خانه / آخرین اخبار / ثبت اسناد و املاک استان، پیشگام الکترونیکی شدن خدمات/ بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می شود

ثبت اسناد و املاک استان، پیشگام الکترونیکی شدن خدمات/ بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می شود

در حال حاضر بیش از نود درصد خدمات ثبتی از طریق سامانه‌های مختلف الکترونیکی انجام می‌شود و با همکاری کارشناسان و کارکنان آموزش دیده در بعد فناوری اطلاعات خدمات رسانی به مردم شریف با دقت، صحت و سرعت زیاد انجام می‌شود و ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با سایر ادارات استانی پیشگام بوده است.
به گزارش صدای دنا، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد با بیا ن این مطلب گفت: همه مردم با سازمان ثبت به لحاظ طیف وسیع خدمت رسانی از جمله برای تنظیم سند معاملات در دفترخانه ها،ثبت ازدواج و طلاق، ثبت شرکتها، ثبت و صدور اسناد مالکیت و اجرای اسناد رسمی در ارتباط هستند.

هر روز پویا تر می شویم
سعید محوری با بیان اینکه این سازمان هر روز پویا تر شده و از بافت سنتی قدیم خارج می شود افزود: این روز آمدی سازمان خود بخود می تواند بهترین پاسخ به مردم باشد و انتظارات و توقعاتی که مردم در زمینه دریافت خدمت دارند محقق و دغدغه انها کمتر شود و خدمات را با هزینه کمتر،دردسر کمتر و زمان کمتری دریافت کنند.

ارتقای خدمات رسانی و استاندارد سازی خدمات اولویت ثبت استان است
وی در ادامه با اشاره به پیشگامی ثبت اسناد و املاک استان در الکترونیکی شدن خدمات گفت: ارتقای خدمات رسانی و استانداردسازی همه خدمات به مردم از برنامه های اولویت دار این اداره کل می باشد و راه اندازی سامانه های الکترونیکی در جهت اصلاح فرآیندها و ارایه خدمات در محیط مجازی به منظور کاهش مراجعات مردم و حذف هزینه های اضافی و افزایش کمیت و کیفیت خدمات را در دستور کار قرار داده است.

سامانه الکترونیکی ثبتی موجب افزایش امنیت اسناد رسمی می شود
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، راه اندازی سامانه های الکترونیکی ثبتی را موجب کاهش هزینه های درون سازمانی ، افزایش امنیت اسناد رسمی ، کاهش تردد و کاهش بستر ارتکاب جرائم و تخلفات حوزه اسناد و املاک دانست و افزود: در بلند مدت ، این خود موجب پیشگیری از بسیاری دعاوی حوزه ثبتی و تطهیر پرونده های ناشی از آن در محاکم قضائی میگردد.

۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می شود
سعید محوری با بیان اینکه سامانه ازداوج وطلاق ،ثبت آنی ،ثبت ملک اراضی فاقد سند ،ثبت اجرا و سامانه بخشنامه های ثبتی ،اوراق بهاردار ،ثبت شرکتها ، سامانه اخذ اثر انگشت دفاتر اسناد رسمی نقش مهمی درفرآیند عملیات ثبتی وسهولت در انجام کارها وکاهش هزینه های مردم داشته است افزود: در حال حاضر بیش از نود درصد خدمات ثبتی از طریق سامانه‌های مختلف الکترونیکی انجام می‌شود و با همکاری کارشناسان و کارکنان آموزش دیده در بعد فناوری اطلاعات خدمات رسانی به مردم شریف با دقت، صحت و سرعت زیاد انجام می‌شود.
لازم به ذکر است که سامانه الکترونیکی استعلامات ، خلاصه معاملات الکترونیکی ،ثبت شرکتها ،اجراء ،سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ،سامانه ثبت الکترونیک اسناد در دفاتر اسناد رسمی، سامانه پرداخت الکترونیکی وجوه خدمات ثبتی و ثبت گواهی امضاء دیجیتال در دفاتر اسناد رسمی و سامانه پیگیری پرونده‌های ثبتی بصورت الکترونیکی در استان راه اندازی شده است.

حتما ببینید

بیمارستان شهید جلیل تکمیل نیست / آقای استاندار؛ لطفا اجازه افتتاح ندهید/ سلامت مردم قربانی سیاست بازی نشود

در حالی که بیمارستان جلیل یاسوج هنوز به صورت کامل تکمیل نشده است و مشکلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.