کد خبر : 4211
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۵۱

سوء مدیریت در شهرداری یاسوج/ توسعه شهر نباید قربانی اختلافات درونی شود

سوء مدیریت در شهرداری یاسوج/ توسعه شهر نباید قربانی اختلافات درونی شود
در مدیریت شهرداری با سوء مدیریت روبرو هستیم باید با تعامل و همدلی نقاط ضعف و قوت شناخته شود توسعه شهر نباید قربانی اختلافات درونی شود .

در مدیریت شهرداری با سوء مدیریت روبرو هستیم باید با تعامل و همدلی نقاط ضعف و قوت شناخته شود و برای برداشتن گام های موثر دغدغه داشته باشیم شاید کسی تخصص داشته باشد و با اعضای شورا تعامل نداشه باشد توسعه شهر نباید قربانی اختلافات درونی شود .

به گزارش صدای دنا؛ رئیس شورای شهر یاسوج اولین نشست اعضای شورای شهر در سال سوم گفت: همدلی و تعامل بین اعضا و شورا مهمترین عامل برای خدمت رسانی به شهروندان است ،طایفه نگری و دو دستگی باعث ادامه عقب ماندگی شهرها و روستاهها خواهد بود

مسعود خوبانی  با بیان این که شورا یک نهاد سیاسی نیست که در جریانات سیاسی دخالت کند افزود:  بهتر است به مسایل سیاسی و قومی قبیله ای ورود نکنیم وظیفه ما خدمت به شهروندان در چهاچوب پی گیری و نظارت است و نباید در شورا مسایل سیاسی درز پیدا کند .

وی در ادامه به وضعیت مدیریت در شهرداری یاسوج گریزی زد و گفت: در مدیریت شهرداری با سوء مدیریت روبرو هستیم باید با تعامل و همدلی نقاط ضعف و قوت شناخته شود و برای برداشتن گام های موثر دغدغه داشته باشیم شاید کسی تخصص داشته باشد و با اعضای شورا تعامل نداشه باشد توسعه شهر نباید قربانی اختلافات درونی شود .

خوبانی با بیان اینکه بحث رونق گردشگری برای ما خیلی مهم است افزود:  برخی رفتارها در شورا باعث بدبیتی مردم شده است اگر اختلافات زیاد باشد اعتماد مردم خود به خود از شورا سلب می شود من در این مسند تمامی مردم و اعضای شورا را با یک نگاه خواهم دید .

رئیس شورای شهر یاسوج در ادامه با تاکید بر تلاش برای حل مشکلات و معضلات شهری گفت: شهردار را بخواهیم تا از برنامه های خودش دفاع کند از این به بعد باید شهردار با همکاری مجموعه شهرداری تلاش کنند تا مشکلات و معضلات موجود در حد امکان مرتفع شود .

مسعود خوبانی با اظهار نارضایتی از زیبایی شهر به ویژه در بحث خیابان ها و معابر گفت: در بحث خیابان ها و معابر جداول شکسته زیاد دیده می شود که به زیبایی شهر صدمه می زند ، ما در این مجموعه وظیفه نظارتی داریم انتظار داریم بروکراسی اداری در شهرداری رعایت شود معاونت ها در حل مشکلات ، مردم را یاری کنند مردم ادعا می کنند که شهرداری در بحث تکریم ارباب رجوع موفق عمل نکرده است .

منبع فصلی نو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.